27.4.10

Começa hoje o Curso de Cultura contemporânea Galega, promovido pela Associação Galega da Língua (AGAL) em Compostela ( de 27/4 a 5/5)


Hoje, terça-feira dia 27 de Abril, começa em Santiago o Curso de Cultura Contemporánea Galega (
CCCG) organizado pola Agal em parceria com a Cátedra UNESCO de Cultura Luso-Brasileira da USC e cujo desenho foi por conta de Holística, consultora para a Lusofonia.

Embora o prazo de inscriçom finalizou ontem, é possível participar de forma gratuita às diferentes actividades, que esta semana se componhem de:
Dia 27: Culturas Tradicionais
Dia 28: Culturas de Elite
Dia 29: Culturas de massas

Os professores da USC Carlos Quiroga, Elias Torres, Ramom Flores das Seixas e José Pereira Fariña e o director de UNINOVA Gustavo Marcos serám os encarregados da parte teórica do curso.
A parte presencial do CCCG integrará também umha série de mesas redondas em que participarám destacados agentes da cultura galega como Manuel Lourenzo, Séchu Sende, Anxo Quintela ou Sara Coleman e representantes de empresas e associaçons como A Central Folque, Vaca Films, a Sala NASA, o Xornal de Galicia, Xandobela, Etnoga, DeHistoria, Pazos de Galicia, Nove Grupo Gastronómico, AGASOL, Estaleiro Editora ou Komunikando.net.

O curso completará-se com 12 horas nom presenciais que compreenderám leituras, que serám entregues aos alunos polos organizadores, e a possibilidade de participaçom de um foro de debate na internet.

O CCCG é um espaço de reflexom acadêmica e profissional inter-disciplinar criado com os seguintes objectivos:

Apresentar a cultura galega contemporánea como um conjunto de produçons diverso, moderno, vivo e gerador de riqueza económica e artística.

Identificar os diferentes tipos de cultura predominantes na Galiza actual e conhecer alguns dos seus representantes e tendências.

Avaliar os pontos fortes e fracos das indústrias culturais galegas, compreendendo como a cultura pode representar um importante motor económico para umha comunidade.

Conhecer como e por que a cultura é empregue como uma ferramenta de coesom social.




Locais das aulas:
AUDITÓRIO DE GALIZA (Sala Mozart): 27 e 28 de abril, 5 e 6 de maio.
FACULDADE DE FILOLOGIA da USC (Salom de actos): 29 de abril.
FACULDADE DE CC. DA COMUNICAÇOM da USC (Salom de actos): 4 de maio.

PROGRAMA DO CURSO:


Contactos
AGAL: presidencia@agal-gz.org / 677692912.
HOLÍSTICA: info@holistica-consultora.com / 664445143.